Klacht Hotels.com: Restitutie na ruim twee maand nog niet uitbetaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43675
Gebruiker
M.M.J. Kloosterman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bij hotel vooruitbetaald en geboekt bij Hotels.com. Echter wegens omstandigheden alsnog geannuleerd op 1-10-2013. Het volledige bedrag zou gerestitueerd worden.

Tot op heden (17-12-2013) heb ik echter na veel telefonisch contact en het sturen van e-mails nog steeds het vooruitbetaalde bedrag à €87,93 niet terug. Telkens wordt ik vriendelijk te woord gestaan met het antwoord dat er spoed achter gezet wordt en dat het ze er spijt. Er zou tevens een storing zijn in 'het systeem'. Helaas dus meer woorden dan daden bij Hotels.com..

De oplossing

Graag ontvang binnen vijf werkdagen het bedrag van €87,93 retour. Hiervoor heb ik altijd prettig 'zaken gedaan' bij Hotels.com en ondertussen vele hotels geboekt. Het lijkt mij daarom op de plaats dat mij een extra eenmalige korting tegemoet wordt gekomen voor een toekomstige boeking.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    M.M.J. Kloosterman
    Datum
    In april 2014, is pas na een half jaar het bedrag teruggestort op mijn creditcard. Dit was mijn laatste boeking op hotels.com. Helaas, ze hebben verder een goede website en prijzen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.M.J. Kloosterman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen