Klacht Hotels.com: Wacht al sinds 2 juni op restitutie (€433,-) iDeal betaling gelukt maar boeking niet.

Klachtnummer
# 65912
Gebruiker
Dion
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 juni had ik een hotel geboekt via iDeal. Het bedrag werd direct afgeschreven maar kreeg geen boekingsbevestiging. Bij de klantenservice zeiden ze dat dit wel vaker voorkwam met iDeal en dat ik de betalingsgegevens moest toesturen voor restitutie.
Ook moest ik het hotel nogmaals proberen te boeken met creditcard. Dit heb ik gedaan en is gelukt. Echter bij navraag over mijn restitutie (toegezegd dat die 6 juni gestort zou worden) krijg ik steeds hetzelfde antwoord: "We zijn ermee bezig, de opdracht ligt in Amerika en we kunnen hier verder niets meer aan doen, u kunt niet met de financiele afdeling spreken, u kunt niet met mijn supervisor spreken, we kunnen het niet op een andere manier terugstorten, we kunnen niets zeggen over compensatie". Ik ben nu al sinds begin juni t/m de dag van vandaag dagelijks met ze aan het bellen en mailen en krijg gewoon helemaal niets concreets te horen. Ze reageren niet binnen 24u zoals ze aangeven. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Bedankt!!

De oplossing

Ik wil het volgende van hotels.com
- Volledige bedrag van €433,18 per direct terug op mijn rekening
- Compensatie voor het mislopen van rente op mijn € 433,18
- Compensatie voor dagelijks bellen met hun klantenservice en emailcontact
- Compensatie voor het niet op tijd kunnen betalen van mijn rekeningen
- Compensatie voor het verdoen van mijn tijd en veroorzaken van stress

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen