Klacht Hotels.com: Weigeren kosten terug te boeken na niet nagekomen dienst.

Klachtnummer
# 455273
Gebruiker
#The Walt Madrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hotels.com wilde mij zelf mijn hotel in Madrid laten annuleren of voor een voucher te laten kiezen, terwijl Hotels.com hier in gebreke blijft: Zij leveren niet de dienst waar ik voor betaald heb.
Heel veel heen en weer gemaild en gebeld (vaak met medewerker Aniso), te horen gekregen geduld te hebben omdat het hotel in Madrid niet reageert. Gisteren kreeg ik te horen dat nu de datum lang was versteken en dat ze niets meer voor me kon doen..?!?!

De oplossing

De reissom vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen