Opgelost door HotelSpecials.nl: Afhandeling klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 435238
Gebruiker
rodin53
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 16 maart een vraag gesteld en omdat ik geen antwoord ontving, heb ik op 30 maart een klacht ingediend. Ook daarop krijg ik enkel de reactie dat vanwege het coronavirus het erg druk is. Vanaf zestien maart zijn de restaurants gesloten., dus ook in hotels. Na een week of 2 zou de drukte i.v.m. afmeldingen, afgelopen zijn. Tot op heden heb ik verder niets vernomen.

De oplossing

Mijn vraag beantwoorden en de klacht afhandelen

1 reactie

  1. Auteur
    HotelSpecials.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Rutten,
    Het klopt inderdaad dat we door corona overspoeld worden met vragen en hierdoor de afhandeling niet is wat je van ons gewend bent of mag verwachten. Onze excuses daarvoor. Wij zetten ons echter met man en macht in om alle vragen, dus ook de jouwe, zo spoedig als mogelijk te beantwoorden.

    Wij zien dat onze servicedesk vanmorgen aan jouw mail is toegekomen en dat je antwoord hebt ontvangen. Vertrouwende dat daarmee je klacht kan worden gesloten.

    Nogmaals excuses voor de vertraging en het ongemak.
    Een goede gezondheid en mooie dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,
    HotelSpecials

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rodin53
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een verwijzing naar een simpel mailtje van 2 zinnen geeft geen oplossing. De aangedragen klachten in mijn berichten zijn, inhoudelijk, niet behandeld. 22 april 2020, aanvulling. Blijkbaar is de externe klanvriendelijkheid van Hotelspecial.nl niet erg goed. Er wordt niet geantwoord op mijn reactie. Blijkbaar ben ik dat als klant niet waard. Voor mij heeft het bedrijf afgedaan. 22 april 2020 Inmiddels een mail ontvangen van Hotelspecials. Daarin dragen ze een oplossing waarin ik mij kan vinden. Voor nu een bedank. 28 april 2020 Ik zou worden gecompenseerd met een voucher. Dit kan wel enkele weken duren. Ik zal nog even moeten wachten. 5 mei2020, Ik heb nog geen voucher ontvangen. Nog even afwachten. 10 mei 2020 Het kan wel enkele weken duren. 13 mei De voucher ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen