Opgelost door HotelSpecials.nl: Afhandeling klacht

rodin53

Ik heb op 16 maart een vraag gesteld en omdat ik geen antwoord ontving, heb ik op 30 maart een klacht ingediend. Ook daarop krijg ik enkel de reactie dat vanwege het coronavirus het erg druk is. Vanaf zestien maart zijn de restaurants gesloten., dus ook in hotels. Na een week of 2 zou de drukte i.v.m. afmeldingen, afgelopen zijn. Tot op heden heb ik verder niets vernomen.

Mijn vraag beantwoorden en de klacht afhandelen

HotelSpecials.nl
    Beste heer Rutten,
    Het klopt inderdaad dat we door corona overspoeld worden met vragen en hierdoor de afhandeling niet is wat je van ons gewend bent of mag verwachten. Onze excuses daarvoor. Wij zetten ons echter met man en macht in om alle vragen, dus ook de jouwe, zo spoedig als mogelijk te beantwoorden.

Wij zien dat onze servicedesk vanmorgen aan jouw mail is toegekomen en dat je antwoord hebt ontvangen. Vertrouwende dat daarmee je klacht kan worden gesloten.

Nogmaals excuses voor de vertraging en het ongemak.
    Een goede gezondheid en mooie dag toegewenst.

HotelSpecials

rodin53
Een verwijzing naar een simpel mailtje van 2 zinnen geeft geen oplossing. De aangedragen klachten in mijn berichten zijn, inhoudelijk, niet behandeld. 22 april 2020, aanvulling. Blijkbaar is de externe klanvriendelijkheid van Hotelspecial.nl niet erg goed. Er wordt niet geantwoord op mijn reactie. Blijkbaar ben ik dat als klant niet waard. Voor mij heeft het bedrijf afgedaan. 22 april 2020 Inmiddels een mail ontvangen van Hotelspecials. Daarin dragen ze een oplossing waarin ik mij kan vinden. Voor nu een bedank. 28 april 2020 Ik zou worden gecompenseerd met een voucher. Dit kan wel enkele weken duren. Ik zal nog even moeten wachten. 5 mei2020, Ik heb nog geen voucher ontvangen. Nog even afwachten. 10 mei 2020 Het kan wel enkele weken duren. 13 mei De voucher ontvangen

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?