Klacht HotelSpecials.nl: Eis terugbetaling ipv corona-voucher wordt niet geaccepteerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444138
Gebruiker
SpontaneDrummer#01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I.v.m. coronacrisis wordt voucher aangeboden. Daarvan wil ik als consument afzien, ik heb het recht om dat te doen en mijn geld terug te eisen. Hotelspecials.nl wil mij echter niet terugbetalen.

De oplossing

Ik wil mijn geld per direct alsnog terug.

1 reactie

  1. Auteur
    HotelSpecials.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Rik Dokter,
    Bedankt voor je bericht.

    Eerder heb je al contact gehad met onze klachtenafdeling en is je uitgelegd dat wij je verzoek snappen en dat als wij hier gehoor aan hadden kunnen geven, dit direct hadden gedaan. Immers, wij hebben er niets aan wanneer jij niet tevreden bent!
    Verder is je uitgelegd dat iedereen die recht heeft op een terugstorting, een voucher ontvangt en waarom hier geen uitzonderingen in kunnen worden gemaakt. Het melden van je klacht hier, veranderd helaas niet het antwoord wat wij je kunnen geven.

    Onze excuses dat wij je dus niet het antwoord of de oplossing kunnen geven waarop jij had gehoopt. Mocht je hier alsnog verder contact over wensen, dan kun je natuurlijk reageren op het laatste bericht van onze klachtenafdeling.

    Dank je wel.

    Met vriendelijke groet,
    HotelSpecials

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SpontaneDrummer#01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, de klacht wordt gewoonweg aan de kant gedrukt en niet behandeld zoals het hoort.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen