Klacht HotelSpecials.nl: Geen voucher voor reis die niet door kan gaan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 501037
Gebruiker
DenHaag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hotelspecials wil ons geen voucher geven voor de hotelboeking in Düsseldorf, waar we niet naar toe kunnen.

De oplossing

Wij willen hotelvoucher of geld terug van boeking in Düsseldorf.

1 reactie

  1. Auteur
    HotelSpecials.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Margot,
    Het door jouw opgegeven reserveringsnummer is niet volledig. HIerdoor kunnen we niet jouw boeking traceren en dus niet inhoudelijk reageren.

    Over het algemeen kunnen wij stellen dat niet wij maar het hotel de voorwaarden bepaalt. Deze zijn altijd leidend.

    Mocht je hier nog vragen over hebben en/of verder contact over wensen, dan kun je een officiële klacht sturen naar klachten@hotelspecials.nl Vermeld hierin het volledige reserveringsnummer (2 letters, 4 cijfers, 2 letters, 4 cijfers) + de naam van het hotel en aankomstdatum.

    Bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    HotelSpecials

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DenHaag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het antwoord gekregen, dat het reserveringsnummer niet compleet was en dat ze zonder dat niets konden doen. In de bijlagen stond ook het reserveringsnummer, wel compleet, dus waarschijnlijk niet alles gelezen. Het lijkt of ze alles aangrijpen om geen oplossing te bieden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen