Klacht HotelSpecials.nl: Geen voucher voor reis die niet door kan gaan.

DenHaag

Hotelspecials wil ons geen voucher geven voor de hotelboeking in Düsseldorf, waar we niet naar toe kunnen.

Wij willen hotelvoucher of geld terug van boeking in Düsseldorf.

HotelSpecials.nl
    Beste Margot,
    Het door jouw opgegeven reserveringsnummer is niet volledig. HIerdoor kunnen we niet jouw boeking traceren en dus niet inhoudelijk reageren.

Over het algemeen kunnen wij stellen dat niet wij maar het hotel de voorwaarden bepaalt. Deze zijn altijd leidend.

Mocht je hier nog vragen over hebben en/of verder contact over wensen, dan kun je een officiële klacht sturen naar klachten@hotelspecials.nl Vermeld hierin het volledige reserveringsnummer (2 letters, 4 cijfers, 2 letters, 4 cijfers) + de naam van het hotel en aankomstdatum.

Bedankt.

HotelSpecials

DenHaag
Ik heb het antwoord gekregen, dat het reserveringsnummer niet compleet was en dat ze zonder dat niets konden doen. In de bijlagen stond ook het reserveringsnummer, wel compleet, dus waarschijnlijk niet alles gelezen. Het lijkt of ze alles aangrijpen om geen oplossing te bieden.

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?