Klacht HotelSpecials.nl: Graag contact

Jh

Geen antwoord op mijn mail en telefonisch niet bereikbaar.
Ik heb een boeking gedaan en bij de boeking op de site staat duidelijk zie foto bijlage. dat ik tot 2 dagen ervoor gratis kan annuleren. Nu wil ik dat graag doen ivm de aangescherpte Corona regels

Mijn boeking annuleren of verzetten

HotelSpecials.nl
    Beste heer/mevrouw Hofmeijer,

Bedankt voor je bericht.

De door jou meegestuurde printscreen, is helaas niet van de aanbieding welke jij boekte. Jij hebt ervoor gekozen te gaan voor een scherpe prijs en dus strengere voorwaarden. Jouw boeking mag, zoals ook uitgelegd door onze servicedesk in hun mail van 15 december, helaas volgens de door jou bij boeking geaccepteerde voorwaarden niet worden gewijzigd of geannuleerd. Mocht je daar nog vragen over hebben, dan kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met het hotel.

Vertrouwende je nogmaals van meer duidelijkheid te hebben voorzien.

Wensende je een goede gezondheid en mooie dag toe.

HotelSpecials

Jh
Ik ben erg ontevreden hierover ik heb hetzelfde als wat er nu staat en precies hetzelfde bedrag betaald. U heeft er op staan dat ik tot 24 dec kan wijzigen zoals u kan zien op de foto die ik meegestuurd. En dan nu kan ineens niet wijzigen. Erg vreemd

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?