Klacht HotelSpecials.nl: Hotelspecials komt gesloten overeenkomst niet na.

Conny

Bij hotelspecials arrangement geboekt, boekingsbevestiging ontvangen, en paar dagen later ook een boekingsbevestiging van het betreffende hotel ontvangen. Weken later ontvang ik bericht dat de reservering voor het overeengekomen bedrag niet kan doorgaan, en wil hotelspecials de boeking eenzijdig annuleren. Zij zeggen dat de wet aanvaarding en aanbod niet geldt omdat het een duidelijke prijsfout zou betreffen. Dit terwijl het arrangement met de vermelding: " krijg meer voor minder! 74 % korting !" werd aangeprezen op de site. Dit zet toch duidelijk aan tot aankoop, en nu volgens hun is de reservering niet geldig en ben ik wel de 15 euro reserveringskosten aan Hotelspecials kwijt! Niet rechtsgeldig, de wet aanbod en aanvaarding is wel degelijk van toepassing, maar hier vegen zij voorlopig hun voeten aan...

Mijn geboekt hotelarrangement laten doorgaan.

HotelSpecials.nl
    Beste Joos Moeskoop,
    Er is meermaals contact geweest met je reisgenoot Conny Vrijssen. Uitgelegd is dat een prijs van 12,50 euro per persoon per nacht in een comfortkamer PLUS ontbijt en diner, een dusdanig lage prijs is dat dit niet mogelijk is. Wij spreken dan ook van een kennelijke fout. Kennelijke fouten binden de ondernemer (dus zowel het hotel als HotelSpecials) niet.
    Het hotel heeft je een ander aanbod gedaan welke meer dan redelijk was gezien de actuele prijzen. Ook hebben wij aangegeven dat we graag met je kijken naar een alternatief. Beiden zijn voor jullie niet akkoord (geweest). Mocht je alsnog op het aanbod van het hotel wensen in te gaan of het op prijs stellen dat wij een alternatief voor je zoeken, dan kun je reageren op ons laatste bericht.

HotelSpecials

Conny
hotelspecials annuleert eenzijdig de overeenkomst en ik wacht nog altijd op terugstorting van de boekingskosten. ook een manier om boekingskosten te innen natuurlijk; scherpe anbiedingen maken zodat mensen boeken en boekingskosten betalen en daarna gewoon de boeking eenzijdig annuleren.

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?