Opgelost door HotelSpecials.nl: Hotelspecials.nl belooft veel voordat je boekt maar geeft daarna niet thuis en reageert nergens op.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 467234
Gebruiker
ICJ Voltman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juni een hotel geboekt met GRATIS ANNULEREN.. Daarna wegens geannuleerde vlucht op 2 juni geannuleerd.. Nog steeds geen geld terug ondanks vele beloftes en mailtjes van Hotelspecials.nl

De oplossing

Geld terug zoals beloofd.

1 reactie

  1. Auteur
    HotelSpecials.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Voltman,

    Wij zien dat er op 9 juli nog contact is geweest omtrent de terugstorting. Aangegeven is dat dit, gezien corona, langer kan duren dan normaal. Wij hebben dan ook om je begrip gevraagd.
    Spijtig dus te vernemen dat dit niet duidelijk is geweest en/of je hier geen begrip (meer) voor hebt. Wij kunnen je verzekeren dat de opdracht is gegeven en dat het geld onderweg is.
    Vertrouwende je zo van meer duidelijkheid te hebben voorzien.
    Met vriendelijke groet,
    HotelSpecials

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ICJ Voltman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 20/6 heb ik de boeking geannuleerd. (Gratis annuleren!) Daarna is er inderdaad contact geweest op 25/6, op 26/6, op 29/6 en op 9/7. Helaas heb ik mijn geld nog niet terug mogen ontvangen... Waarom een hotel aanbieden met gratis annuleren als dit niet waargemaakt kan worden?? Bij het maken en betalen van de boeking was er al sprake van corona... En vwb corona, daar heeft iedereen mee te maken en iedereen ondervindt daar de nadelen van...
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen