Opgelost door HotelSpecials.nl: Ik wil graag geld ipv een voucher

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 516553
Gebruiker
H. Willems
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een voucher van € 825,60 ivm annulering als gevolg van Corona. Het ging hier om een groepsboeking voor 8 personen. De voucher is geldig tot 18 mei 2021. Het ziet er voorlopig niet naar uit dat wij op reis kunnen.
Kan de vervaldatum verlengd worden?
Kan ik het betaalde bedrag teruggestort krijgen?

De oplossing

De geldswaarde van de voucher aan mij uitkeren, of
de termijn van vouchergebruik verlengen met 2 jaar.

1 reactie

  1. Auteur
    HotelSpecials.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Willems,

    Om antwoord te kunnen geven op je vraag, willen we je vragen om ons het reserveringsnummer te mailen op klachten@hotelspecials.nl Wij gaan dan bekijken wat er mogelijk is.

    Dank je wel.
    Met vriendelijke groet,
    HotelSpecials

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Willems
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is mij toegezegd dat, indien ik mijn voucher niet gebruik voor de vervaldatum, het bedrag na de vervaldatum krijg uitgekeerd. Ik moet nog wel wachten tot die vervaldatum èn ik moet het alsnog een week voor die vervaldatum zelf aanvragen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen