Klacht HotelSpecials.nl: Onvoldoende afhandeling annulering hotel door restaurantsluiting.

J.P. van der Meer

Via dit bedrijf heeft mijn dochter een overnachting geboekt bij EasyHotel in Amsterdam op 6 november as. Dit hotel heeft geen restaurantfaciliteiten en dus kan er in de huidige Coronatijd geen gebruik gemaakt worden van de overnachting. Het betreft hier weliswaar een non refundable boeking, maar gezien het feit dat alle restaurants dicht zitten kan er redelijkerwijze niet van uit gegaan worden dat gebruik wordt gemaakt van de overnachting. Het hotel verwijst weer naar HotelSpecials als boekingsorganisatie.
Ik verwacht een toezegging dat mijn dochter òf het geld terug krijgt òf een voucher van Hotel Specials ter waarde van het boekingsbedrag.

Een reactie dat zij voldoen aan de vraag: toezegging dat mijn dochter òf het geld terug krijgt òf een voucher van Hotel Specials ter waarde van het boekingsbedrag.

HotelSpecials.nl
    Beste heer Van der Meer,

Gezien je aangeeft dat niet jouw boeking betreft maar dat van je dochter, en je tevens geen gegevens van de boeking hebt meegestuurd (er zijn 4 easyhotels in Amsterdam), kunnen wij je hier helaas niet verder helpen.

Wij willen jou of je dochter vragen om de klacht en de gegevens van de boeking (naam hotel, aankomstdatum en reserveringsnummer) te sturen naar klachten@hotelspecials.nl Wij kunnen dan bekijken tegen welke voorwaarden jouw dochter heeft geboekt en je hierover verder informeren.

Bedankt.
    HotelSpecials

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?