Klacht HotelSpecials.nl: Voorwaarden achteraf wijzingen mag niet!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469273
Gebruiker
ikvoelmeopgelicht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hotelspecials verandert haar voorwaarden achteraf. Tijdens boeken worden we geïnformeerd dat we het geld bij annulering terug betaald zouden krijgen. Nu we hebben geannuleerd krijgen we geen geld maar vouchers.

De oplossing

Wij willen graag dat het door ons betaalde bedrag in week 33 terugbetaald wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    HotelSpecials.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Dinkla,
    Bedankt voor je bericht.
    Je hebt helaas geen gegevens van de boeking opgegeven. Zonder gegevens, kunnen wij de klacht niet behandelen en niet inhoudelijk reageren.

    Gelieve voor verder contact alle gegevens + de klacht te sturen naar klachten@hotelspecials.nl Wij zullen dan kijken wanneer je hebt geboekt en geannuleerd en op basis daarvan je (nogmaals) voorzien van een reactie.

    Bedankt.
    Met vriendelijke groet,
    HotelSpecials

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ikvoelmeopgelicht
Datum
Uiteindelijke oplossing
zoals door hotelspecials gevraagd heb ik tot twee keer toe alle gegevens doorgestuurd zonder enige reactie. Dus echte en afrader om met deze onderneming zaken te doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen