Klacht HotelSpecials.nl: weigeren terugbetaling servicekosten

Boekingskosten

Wij hadden een hotelovernachting in hotel de Roode Schuur geboekt. Na contact met dit hotel, kon de overnachting kosteloos worden geannuleerd (dit heeft in april 2020 afgespeeld). Dit had ik specifiek gevraagd en via de mail bevestigd gekregen. Nu moest ik van het hotel annuleren via hotelspecials omdat ik daar heb geboekt, maar nu willen ze de servicekosten niet terug betalen. Volgens mij zijn ze dit wettelijk verplicht. Kunt u mij dit bevestigen en wat kan ik nog doen. Ik heb al 3 keer gemaild naar hotelspecials, maar krijg helaas geen reactie.

de servicekosten aan mij terugbetalen

HotelSpecials.nl
    Beste Liesbeth Rommens,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben op de afdeling klachten niet eerder een bericht van je ontvangen. Onze servicedesk geeft aan je laatste mail op 18 juni te hebben beantwoord. Is deze wellicht in de map ongewenste items beland? In ieder geval spijtig te lezen dat je nog op antwoord wachtte. Wij begrijpen dat dat vervelend is.

Onze servicedesk heeft je reeds uitgelegd dat jij boekte tegen bepaalde voorwaarden. In deze voorwaarden (alsmede ook op de website, tijdens het boeken, in je bevestiging en bij de annulering) is omschreven dat servicekosten NOOIT terug vorderbaar zijn. Ook in dit uitzonderlijke geval (of wellicht juist nu) kunnen deze dus niet worden teruggestort. Jij bent hier immers meermaals op gewezen en mee akkoord gegaan. Voorwaarden zijn altijd leidend!

Het spijt ons dus dat wij je niet het antwoord kunnen geven waarop je had gehoopt/gerekend. Daar wij je feedback waarderen en je graag terug zien op onze websites, willen we je toch een coulance-aanbod doen: boek je nog dit jaar opnieuw via onze website, dan zullen wij eenmalig de servicekosten op ons nemen. Wij hebben je hier ook over gemaild.

Wij vertrouwen erop je zo van meer duidelijkheid te hebben voorzien en van dienst te zijn geweest.

HotelSpecials

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?