Klacht HotelSpecials.nl: Wijzigen van datum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 504262
Gebruiker
Jh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dat ik word afgewezen met dat ik niet kan wijzigen i.v.m een aanbieding kijk nu zelf ik heb hetzelfde bedrag betaald als wat er nu staat en er staat nog steeds dat je kan wijzigen tot 24 dec. Ik wil het alleen verzetten ivm corona ik hoef niet te annuleren

De oplossing

Dat ik niet afgescheept word om het niet te kunnen annuleren. Hoeft ook niet ik wil het alleen verzetten. Er staat duidelijk op de site dat dat kan ik heb het zelfde geboekt als wat er nu op staat 119 euro en kan wijzigen tot 24 dec. Ondanks de aangescherpte corona regels wil ik hier gebruik van maken

1 reactie

  1. Auteur
    HotelSpecials.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Hofmeier,

    Graag verwijzen wij je naar het eerder bericht. Voor meer informatie omtrent de verschillende kamers/specials, kun je ook de website en je bevestiging raadplegen. Mocht je toch nog verder contact wensen, dan kun je mailen naar klachten@hotelspecials.nl


    Bedankt.
    Met vriendelijke groet,
    HotelSpecials

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Slechte servive
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HotelSpecials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen