Klacht Hotfixxteentjes.nl: besteld, betaald, niet geleverd

Henriettekros

op 13 maart 2015 besteld, betaald, nog steeds niets ontvangenVanaf 13 maart al probeer ik met ze in contact te komen per telefoon met de vraag wanneer de levering geschied ivm met een belangrijke expositie omtrent koningsadg in Dordrecht. Nooit heb ik telefonisch hun te woord kunnen staan. Enkel via kpn 2x een computer ingesproken bericht,: Ik ben bezet bel u zsm terug. Ook gemaild, geen reacties.
heb achterdocht gekeregen gegoogeld en kwam tegen dat het oplichters zijn. Wil graag mijn geld terug of levering. Gevolgen zijn dat ik mijn schilderij niet tijdig af kan hebben als dit zo doorgaat, de expos beginnen binnenkort en ik kan zo geen giclees laten maken ( hoogwaardige gelimiteerde reprodukties) Die te koop worden aangeboden rond koningsdag.

Terugboeking

Hotfix Strass steentjes hobby & groothandel
Bevestiging
ordernummer 18910
aantal omschrijving per stuk totaal

1 x Swarovski Hotfix 2038 SS20 Peridot per 144 stuks SW20003 € 15,39 € 15,39
Totaal inclusief BTW € 87,20
Betaalwijze
iDEAL (MultiSafePay)
hotfixsteentjes@gmail.com

Wij vinden dat Hotfixxteentjes.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Henriettekros
    Vandaag gedeeltelijk bestelling ontvangen! De klacht trek ik in, het blijkt om een misvertand te gaan door het niet goed werken van de pc bij hotfixsteentjes! Eindelijk ook contact gehad, wat prettig verliep!
    Henriettekros
    Het bedrijf heet hotfixsteentjes.nl geen hotfixxteentjes. Ben erg blij met de eerste levering, ik krijg nog contact over de 2e levering. Er word nu gewacht op levering van Swarovski aan Hotfixsteentjes.nl

Ook een klacht indienen over Hotfixxteentjes.nl?