Opgelost door House of Festivals : Op 20 april 2020 een bestelling geplaats, betaald en tot nu toe geen reactie mogen ontvangen.

klachtenservice

Ik heb op 20 april 2020 de onderstaande bestelling bij jullie geplaats, een lange linnen jurk- zie bijlage
Het onderstaande bedrag, EURO 93,00 - is naar jullie bankrekening over gemaakt. Op de website staat
bij status vermeld dat de bestelling 134009 in behandeling is. Tot nu toe heb ik niets van jullie bedrijf
mogen vernemen.

Reactie
Ik heb op 20 april 2020 een bestelling geplaatst.
Op de website heb ik verzocht om voor 08 mei 2020 contact met mij op te nemen. Telefonisch krijg ik niemand te pakken.
Het op de website vermelde telefoonnummer is buiten gebruik
Ik heb inmiddels een herinnering en een in gebreke stelling naar het bedrijf gestuurd. Tot nu toe krijg ik geen reactie.

Te reageren op de door mij verstuurde mails en in gebreke stelling. Bij geen reactie het inmiddels over gemaakte bedrag retour te storten.

Wij vinden dat House of Festivals hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

klachtenservice
    Klacht is opgelost. Het betaalde bedrag is terug gestort na een goed contact per e-mail.

klachtenservice
Het overgemaakte bedrag wordt terug gestort

Ook een klacht indienen over House of Festivals ?