Opgelost door House of Festivals : Op 20 april 2020 een bestelling geplaats, betaald en tot nu toe geen reactie mogen ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 443215
Gebruiker
klachtenservice
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb op 20 april 2020 de onderstaande bestelling bij jullie geplaats, een lange linnen jurk- zie bijlage
Het onderstaande bedrag, EURO 93,00 - is naar jullie bankrekening over gemaakt. Op de website staat
bij status vermeld dat de bestelling 134009 in behandeling is. Tot nu toe heb ik niets van jullie bedrijf
mogen vernemen.

Reactie
Ik heb op 20 april 2020 een bestelling geplaatst.
Op de website heb ik verzocht om voor 08 mei 2020 contact met mij op te nemen. Telefonisch krijg ik niemand te pakken.
Het op de website vermelde telefoonnummer is buiten gebruik
Ik heb inmiddels een herinnering en een in gebreke stelling naar het bedrijf gestuurd. Tot nu toe krijg ik geen reactie.

De oplossing

Te reageren op de door mij verstuurde mails en in gebreke stelling. Bij geen reactie het inmiddels over gemaakte bedrag retour te storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat House of Festivals hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    klachtenservice
    Datum
    Klacht is opgelost. Het betaalde bedrag is terug gestort na een goed contact per e-mail.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klachtenservice
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het overgemaakte bedrag wordt terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over House of Festivals ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen