Klacht House of Improvements: Gesloten deur

Klachtnummer
# 94647
Gebruiker
Priscilla
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had vandaag een afspraak bij house improvement in Tilburg.
Sta ik voor een gesloten deur..sta er op het raam..vandaag gesloten.
Mensen op straat zeiden dat ze al 4 weken dicht waren en dat er continu mensen staan voor de dichte deur.
Terwijl ik gisteren nog een mailtje heb gehad van het bedrijf en 2 weken geleden mailcontact heb gehad.
Ik had 2 bonnen gewonnen bij vakantieveilingen ..ik heb hun gebeld en die zeiden dat ze het sinds gisteren pas wisten ..terwijl de zaak al 4 weken gesloten is.
Ook vind ik de behandeling van vakantieveiling niet netjes..ze kunnen in het systeem zien wie er een bon van die zaak heb gewonnen..zij hadden de klanten netjes een mailtje kunnen sturen..ik heb mijn geld Vd bonnen terug gevraag en mijn benzine..
Ik heb toch 120 km voor niets gereden.
Het geld van de binnen krijg ik terug..maar de benzine ,dat moesten ze navragen .

De oplossing

Excuses van het bedrijf
En mijn benzine geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat House of Improvements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over House of Improvements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen