Klacht House of Improvements: Stond voor dichte deur na 1,5 uur rijden....

Klachtnummer
# 97038
Gebruiker
Alauret
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had gistermiddag (10-02-2015) een afspraak met dit bedrijf. Na 1,5 rijden (Hoofddorp-Tilburg), vonden we een briefje op het raam met 'wegens omstandigheden vandaag gesloten'. Er kwam gelijk met mij ook een dame voor een afspraak en er stond een dame voor de deur die ons vertelde dat het briefje al 1,5 week op het raam hangt. Dus konden we weer terug naar Hoofddorp. 3 uur rijden voor niets en dan heb ik het nog niet over de benzinekosten. Heel slecht...... een mail van tevoren was op zijn plaats geweest.

De oplossing

Het reeds betaalde terug + de benzinekosten van 120km vice versa.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat House of Improvements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over House of Improvements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen