Klacht Housiq: bliijven facturen sturen

mvermeiden

Na een maand lid te zijn geweest van housiq wilde ik mijn account opzeggen en dat van mijn zoon. Van mij is gelukt maar voor mijn zoon blijven ze rekeningen sturen. Zij schrijven in een mail dat zijn account nog niet is opgezegd maar wij wat wij ook proberen wij blijven rekeningen krijgen. Elke keer weer geprobeerd om in te loggen bij zijn account maar dat lukt niet meer. Ook het aanvragen van een nieuw paswoord om het nogmaals te proberen daar krijg je geen response op dus je zou zeggen het account bestaat niet meer!
Wij hebben de betalingen laten storneren en nu krijgen wij brieven van ingebrekestelling.

Het grootste probleem met housiq is dat je niemand kan bellen. Zij hebben geen telefonisch contact. Alles moet via de mail.

Verlang van housiq dat zij het account van mijn zoon opheffen. Zij weten sinds september al dat wij geen gebruik meer willen maken van hun diensten. Meerdere malen een email gestuurd dat wij het account willen beëindigen maar telkens krijgen wij als antwoord dat wij dit zelf moeten doen via de site. Dit lukt op de een of andere manier niet en dus blijven ze elke maand 19.95 afschrijven. Telefonisch contact krijgen kan niet.
Ik zou heel graag willen dat wij uit hun bestand gehaald worden en geen maandelijkse rekeningen meer krijgen.

Wij vinden dat Housiq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Housiq?