Klacht Housiq: Doorlopende facturen.

JessicavdVeen

Na een lange tijd lukte het mij eindelijk om het abonnement te stoppen bij Housiq. Steeds bij inloggen kreeg ik foutmeldingen en dergelijke. Ook heb ik hierover aantal keren gemaild ook met de vraag of zij voor mij het misschien konden stop zetten omdat het mijzelf niet lukte, nee dat kon niet en het kwam er maar op neer dat ik het uit moest zoeken. Nou na een lange zoektocht is het mij gelukt om eindelijk het abonnement te annuleren en ontvang daarna ook geen facturen meer. Tot nu ik kreeg nu weer een herinnering om weer voor een maand te gaan betalen. Dus ik weer mailen naar dit bedrijf en zij beweren nu dat ik mij nooit heb afgemeld bij dit bedrijf en dat de facturen gewoon door zijn gaan lopen terwijl ik nu weer mijn eerste factuur krijg.

Dat zij deze factuur annuleren en mijn abonnement per direct stop zetten.
Ik ben niet meer van plan om nog 1 cent te betalen aan dit bedrijf terwijl ik al teveel maanden door heb betaald omdat het mij niet lukte om mij abonnement stop zetten omdat het ook erg onduidelijk op hun site.
Ook vind ik het erg dat zij mij niet kunnen helpen met het stopzetten van het abonnement en dat ik het moet uitzoeken, erg on klantvriendelijk als je het mij vraagt.

Wij vinden dat Housiq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Housiq?