Klacht Housiq: Loonbeslag door HousIQ

# 197716
Petsboom

Na mijn scheiding heb ik in een caravan moeten wonen om voor mijn kinderen te kunnen blijven zorgen. Opzoek naar een huis schreef ik mij in bij Housiq. Al gauw bleek dat zij niets voor me zouden betekenen en heb ik mij uitgeschreven (via hetzelfde medium alwaar ik mij mee inschreef; online). Echter...de facturen bleven komen.

De situatie waarin ik mij toen bevond was dagelijks overleven en proberen zo goed mogelijk alles op orde te krijgen. Housiq bleef daarin, tot nu ruim twee jaar laten, een steevast tegenwerkende kracht. Nu bij de schuldhulpverlening komt het minnelijk traject daardoor in gevaar en hebben ze zelfs, na verschillende incassobureaus in handen te hebben genomen, loonbeslag op mijn uitkering laten leggen!?

Deze mensen (Kapma Beheergroep) hebben een groot netwerk en maken slim gebruik van verschillende diensten binnen dit netwerk. Verschillende klachten op het Internet bevestigen dit en ik hoop dat een programma als Kassa (Vara) hier eens aandacht kan besteden.

Tegen beter weten in wil ik het bedrijf vragen met een menselijke maat naar de overeenkomende klachten te kijken. In mijn geval zorgt het er voor dat ik steeds verder in de schulden kom zonder dat ik hier nog maar iets aan kan doen.

Wij vinden dat Housiq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Housiq?