Klacht Hout-schuur.nl: Geen contact meer te krijgen, het werk moet toch een keer afgerond worden

E.J. Vonck

9 december '15 is er een dakkapel geplaatst bij ons. 2e week januari is begonnen met verbouwen van onze zolder. In maart is bijna alles afgerond. Alleen de laatste punten worden niet meer gedaan. Nog wel een gesprek met Cristian gehad waarin is beloofd de laatste punten af te maken en het restant van de rekening (€1000,-) hoefde niet meer betaald te worden ter compensatie van waterschade.

Afgelopen maanden geprobeerd contact te zoeken met het bedrijf. De zoon van de aannemer wel enkele keren telefonisch gesproken en nadrukkelijk verzocht contact met zijn vader op te nemen maar ook daarin helaas geen actie ondernomen.
2 weken geleden nog wel 2 medewerkers (waaronder Iwan) langs geweest om problemen op te lossen maar hadden niet het goede materiaal bij zich en daarnaast niet de kennis (volgens de zoon hadden ze wel de kennis maar geen zin).

Sindsdien helemaal geen contact meer.
Wanneer worden de laatste punten op de 'i' gezet? Naar ons gevoel niet meer dan een uur werk!

Wij willen graag dat binnen een week (vanaf 11 juli) contact met ons word opgenomen en dat binnen een maand de laatste problemen worden verholpen.
1. Dus het luik/ rolgordijn/ zonwering moet dan worden versteld zodat hij dan wel sluit.
2. Het gat in de muur (bij het kleine raam)(gat van ongeveer 2.5 bij 3.5 cm) moet gedicht worden
3. De spotjes in de zolderkamer moeten goed werken met dimmer

Wij vinden dat Hout-schuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hout-schuur.nl?