Klacht Houtenknikkerbaan.nl: niet leveren van artikel en niet reageren en telefonisch onbereikbaar.

Rozemarijn

Online zaterdagavond een artikel besteld voor de eerste verjaardag van mijn dochter om als bijcadeautje aan autistische zoontje te geven. Met ideal betaald, volgens de webstie wordt het dan de eerste werkdag verzonden.
Er is niets geleverd, wel een ontvangstbevestiging van de order gehad. Eindeloos gebeld maar er wordt niet opgenomen. Het ene nummer is niet in gebruik en op de ander wordt dus niet opgenomen. Er wordt niet op email gereageerd.

Onmiddelijke terugbetaling van het betaalde geld en een hele dikke excuses voor het verpesten van het verjaardagsfeestje.

Wij vinden dat Houtenknikkerbaan.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rozemarijn
    Na een tijd is er ons gemeld dat er familieomstandigheden waren en of we het alsnog wilden of geld terug. Wij hebben meteen gemeld geld terug maar hebben nog steeds niets ontvangen.
    Overigens was een melding op de site of voicemail handig geweest, dan hadden we wat anders kunnen doen.

Ook een klacht indienen over Houtenknikkerbaan.nl?