Klacht Houttek: Gemaakte afspraken komen ze niet na

Klachtnummer
# 369617
Gebruiker
BlondeUfo#587
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8 weken geleden een offerte laten maken door houttek.
Getekend terug gestuurd en ze zouden aankomende week de schutting komen plaatsen.
Heb 2 dagen geprobeerd om hun telefonisch te bereiken om te vragen wanneer ze kwamen.
Beide nummers worden niet beantwoord en er wordt ook niet terug gebeld.
Toen maar een appje gestuurd en nog eens gebeld. En ja eindelijk reactie via de whatsapp.. met mededeling dat ze het druk hebben en dat ze niet eerder komen dan over 2 maand.
Gemaakte afspraken komen ze totaal niet na. Zelfs als je hun screenshots stuurt met de gemaakte afspraken maakt ze niks uit. Zeer slecht bedrijf nu moeten wij in de zomer maand proberen om nog een bedrijf te vinden die bij ons nieuwe huis schuttingen kan zetten om te zorgen dat de kinderen veilig kunnen spelen.
Ga niet met dit bedrijf in zee!

De oplossing

Stoppen met het bedrijf zou het beste zijn.
Als je mensen zo voor de gek houd kun je beter stoppen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Houttek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Houttek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen