Klacht Houttek: Houttek.nl (geen communicatie mee mogelijk) niet serieus worden genomen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 304277
Gebruiker
avdgeest
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een offerte gekregen voor het plaatsen van schuttingen, begin april ondertekend. Na meer dan een maand wachten en tientallen keren bellen en mailen geen reactie, toch eindelijk een reactie om te horen wanneer ze komen om te plaatsen, komen ze met augustus. Mij was toegezegd binnen 6 tot 8 weken plaatsen.
Dit bedrijf zou de communicatie wel eens serieus mogen nemen met klanten.
2 mobiele nummers waar je nooit iemand te pakken krijgt. mail waarop je 9 van de 10 geen reactie op krijgt.

De oplossing

Graag normaal reageren zou toch al super fijn zijn. Bedankt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Houttek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
avdgeest
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mensen doe geen zaken met dit bedrijf: ze maken een offerte en dan is het van hun kant stil, nu nog steeds niks gehoord, wat is nu de moeite even een mail te sturen of een telefoontje van 5 minuten. Ik kan dan ook niet positief blijven naar vrienden en collega's, dat is veeeeeel negatieve reclame, en mensen smullen van deze info, succes verhalen ben je zo over uitgepraat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Houttek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen