Klacht Houttek: Houttek.nl (geen communicatie mee mogelijk) niet serieus worden genomen

sad Niet opgelost
avdgeest

Een offerte gekregen voor het plaatsen van schuttingen, begin april ondertekend. Na meer dan een maand wachten en tientallen keren bellen en mailen geen reactie, toch eindelijk een reactie om te horen wanneer ze komen om te plaatsen, komen ze met augustus. Mij was toegezegd binnen 6 tot 8 weken plaatsen.
Dit bedrijf zou de communicatie wel eens serieus mogen nemen met klanten.
2 mobiele nummers waar je nooit iemand te pakken krijgt. mail waarop je 9 van de 10 geen reactie op krijgt.

Graag normaal reageren zou toch al super fijn zijn. Bedankt

Wij vinden dat Houttek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

avdgeest
Mensen doe geen zaken met dit bedrijf: ze maken een offerte en dan is het van hun kant stil, nu nog steeds niks gehoord, wat is nu de moeite even een mail te sturen of een telefoontje van 5 minuten. Ik kan dan ook niet positief blijven naar vrienden en collega's, dat is veeeeeel negatieve reclame, en mensen smullen van deze info, succes verhalen ben je zo over uitgepraat.

Ook een klacht indienen over Houttek?