Klacht Hoveniersbedrijf Erwin Donker: aanleg terras

Robenmaaike

In mei 2012 hebben wij voor hoveniersbedrijf Erwin Donker gekozen omdat hij ons garandeerde jarenlang plezier en garantie van een goed aangelegd terras.Al snel constateerde wij dat er een aantal tegels los lagen en klapperde als we eroverheen liepen en hierdoor sbraken ook alle voegen eruit. Gelijk contact opgenomen met de heer ******.Hij wimpelde dit af met de opmerking dat dit geen kwaad zou kunnen. Na een maand wederom gebeld en gemaild dat het ons niet lekker zat. Na verscheidende pogingen zonder gehoor kregen wij meneer toch te pakken door anoniem te bellen. Hij zou ons snel terug bellen voor een afspraak. Helaas gebeurde ook dit niet.
Na ruim een jaar lang bellen en e-mailen heeft hij dan in mei j.l. hier gehoor aangegeven. Hij zou zijn werknemer langsturen die de tegels ook bij ons gelegd had. Uiteindelijk stond zijn jongere werknemer (stagiare?) hier aan de de deur

Die vervolgens stond te klungelen met een kapotte hogedrukspuit en met zijn schroevendraaier de tegels eruit probeerde te wippen. Gevolg, hoeken afgebroken van een aantal tegels. Terwijl wij toch duidelijk aangegeven hadden dat de tegels er met een zuignap uitgehaald moesten worden. De tegels zitten nu nog steeds los en de heer ****** lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn.
We hebben inmiddels een ander hoveniersbedrijf ingeschakelt om na te vragen of het juist is dat de tegels klapperen en los komen. Zij gaven meteen aan dat de tegels dan niet juist gelegd zijn en dat ze niet goed zijn gehecht aan de ondergrond. Normaliter horen keramische tegels met een hechtmortel op de ondergrond gelijmd te worden, dit voorkomt losliggende tegels. De heer ****** was goed in verkooppraatjes maar maar een klacht die eigenlijk heel makkelijk op te lossen is kost tijd en waarschijnlijk geld voor de heer *****. Kies je voor hem dan weet je zeker dat na het betalen van de factuur de deur dicht gaat.

Wij vinden dat Hoveniersbedrijf Erwin Donker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hoveniersbedrijf Erwin Donker?