Klacht Hoveniersbedrijf van groen: Gebreken aan veranda na slechte installatie.

Klachtnummer
# 20564
Gebruiker
H.F.M. Wortel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sept 2011 is mijn veranda geinstalleerd en aansluitend het terras gelegd onder de veranda. Voorjaar 2012 ontstonden er gebreken. Plastic ringkapjes van de schroeven bleken niet vorstbestendig, waardoor gescheurd of afgebrokkeld en het merendeel van de afdekkapjes tbv waterdichte afsluiting stonden hierdoor open. Sommige ringdopjes waren zelfs geheel verdwenen ivm afgebrokkeld. Verder waren enkele spotjes al na een beperkt aantal branduren defect geraakt en liet Van Groen slordigerwijze bij all spotjes de dwarse potloodstrepjes ter markering gewoon staan. Verder bleek op een ligger verkeerde gaten geboord die waren gemaskeerd maar steeds nadrukkelijker zichtbaar werden. Zomer 2012 heb ik mijn klacht gemaild. Tot op heden weigert Van G te reageren op al mijn e-mails. Gisteren kreeg ik van G telefonisch te pakken en hij vond e.e.a. geen klacht. Hierop heb ik vandaag op advies van De Consumentenbond een aangetekende brief verzonden waarin hij 4 weken de tijd krijgt om eea op te lossen.

De oplossing

Wat betreft de gemaskeerde foutief geboorde gaten: financiele compensatie ivm ongerief en eventuele gevolgschade. Wat betreft de "schroefringkapjes": alle exemplaren vervangen door weersbestendige exemplaren uiterlijk voorjaar 2013.
Tevens uiterlijk voorjaar 2012 controleren van alle spotjes, verwijderen van de potloodstrepen, en het vervangen van de defecte modellen. Tevens gratis leveren van 2 reservelampjes. Voorjaar 2012 de strook tegels aan tuinkant deugdelijk herleggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hoveniersbedrijf van groen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hoveniersbedrijf van groen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen