Klacht Hozelock Benelux BV: Geen service in Nederland, wèl in Engeland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 12408
Gebruiker
Arie Klerk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hozelock op slot? In de uitverkoop kocht ik een Trinamic+ 12500 vijverfilter. Heel goedkoop, maar incompleet. Bij de Nederlandse vertegenwoordiging in Waalwijk kreeg ik per email het bericht: Dit filter wordt al geruime tijd niet meer gemaakt. We hebben ook geen onderdelen meer. Ook in Engeland is helaas niets meer voorradig.
Echter blijkt op internet dat het filter nog volop wordt verkocht. Telefonische informatie van Hozelock uit Engeland: We maken ze nog en u kunt de onderdelen gewoon bij ons bestellen, dat hoeft ook niet via een dealer. Direct naar uw huisadres. Na een domper tòch nog een opsteker...

De oplossing

Al opgelost: Direct in Engeland besteld. Maar niet meer liegen: "Ook in Engeland is helaas niets meer voorradig". Dan kan ik zelf controleren...
Wellicht toch een excuus?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hozelock Benelux BV is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Arie Klerk
    Datum
    Het is vreemd dat er kennelijk niemand naar heeft gekeken, noch een reactie gestuurd. Wat is de bijdrage van de Consumentenbond hierin?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arie Klerk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hozelock Benelux BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen