Klacht Hozelock Benelux BV: Hozelock onderdeel niet los verkrijgbaar, moet gehele unit vervangen ipv alleen het plastic kapje

Klachtnummer
# 25293
Gebruiker
WillekeH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kocht een duur Hozelock Bioforce 9000 vijver filter. Juist deze omdat de garantie, service en nalevering van onderdelen heel goed zou zijn. Nu heb ik een plastic afdek kapje nodig en krijg ik bericht dat ik dan het hele elektrische unit eronder moet vervangen. Rond de € 100 moet ik wel optekenen. Het kapje zelf is niet meer dan een deksel van een plastic beker... Het kapje kun je zelf ook verwijderen wanneer je bv de UV lamp wilt vervangen, dus de reden...het hele elektrische unit ineens vervangen ivm veiligheid is niet te verklaren.

De oplossing

Een los kapje kunnen bestellen ipv een hele unit van € 100

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hozelock Benelux BV is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hozelock Benelux BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen