Klacht HPNederland: Laptop alsmaar kapot

tns62

In januari 2012 heb ik mij huidige HP laptop aangeschaft via digideals.nl. Na 3 maanden begon de laptop gebreken te tonen aan de linker muisknop. Hij werd alsmaar losser. Na dit bij hun gemeld te hebben werd het gerepareerd. Na 9 maanden, was er een plastic dat kapot ging in de internet port, dat wilde HP niet repareren, wel wouden ze de muisknop vervangen, die nu een krasje had. Geen 3 maanden later, was die muisknop al bijna net zo los als die eerste en moest ie weer gerepareerd worden. Dat was in maart 2013. Na de laatste reparatie, kwam de laptop met een rare ventilator geluid terug. Omdat ik het te laat meldde (doordat ik de laptop nodig had voor scriptie), repareren zij het niet. Verkoper wil wel naar kijken. HP heeft alleen de reparatierapporten zonder de oorzaak van de reparatie verstrekt, wat de verkoper niet aanvaardt. Ook heb ik problemen met het scherm gehad en sinds vandaag doet het touchpad het niet meer. Ik heb dit laptop nu precies twee jaar!

Ik zou graag mijn geld terug willen. Ik wil niet meer dat de laptop gerepareerd wordt, hoe vaker die open gaat, hoe meer kans dat er ook andere dingen het niet gaan doen, naar mijn idee. Ik heb er destijds 550 euro aan uitgegeven. Dat is een behoorlijk bedrag voor een student. Ook heb ik geregeld (3 weken in totaal) mijn laptop moeten missen voor reparaties. Ik vond het laptop wel leuk en de specificaties waren veelbelovend, maar heb er alleen maar ellende mee gehad. Ook zou ik een nieuwe product niet meer vertrouwen.

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!