Opgelost door HPNederland: 2 maanden na aanschaf is HP laptop supertraag

angry Opgelost
Wil

Na veel omwegen een nieuwe laptop gekocht van HP bij BCC. De eerste die ik kocht kon heen slecht verbinding maken met Wifi en de BCC was zo aardig om deze om te wisselen voor een nieuwe. Nu een paar maanden later blijkt ik met een zeer trage pc te zitten. Ik ben daar zeker niet tevreden mee. Recent is via de online helpdesk gekeken naar mijn pc maar het helpt niet. Hij blijft supertraag. Vandaag te horen gekregen dat ik een hardrive test moest doen (met goed gevolg afgelegd) en daarna een systeem herstel moet uitvoeren. Gevolg zou zijn dat ik mijn office weer moet installeren, en alle zaken die ik na aanschap erop heb bezet kwijt ben. Dat laatste is niet zo'n groot probleem, dat eerste kost mij wederom weer 100 euro. Ik heb teruggegeven dat ik dat niet wil doen. En dat zij die kosten dan moeten dragen. Dat doen ze niet. Aangegeven dat ik dan een klacht indien. Gevolg ik word morgen gebeld door HP. Ik ben benieuwd waar zij nu mee gaan komen.

Opstarten van Windows duurt lang, Van outlook nog langer meer dan 1,5 mintuur. kortom zeer ontevreden met dit product. Jammer was tot op heden fan van HP. Al vele jaren.

Ik wil of mijn kosten vergoed zien voor het office pakket door HP en een pc die op een juiste snelheid werkt. Deze laptop is trager dan mijn tablet, telefoon en zijn zelfs mijn werkpc (die in een groot netwerk hangt). Als bovenstaande niet werkt wil ik mijn geld terug en mogelijk een nieuwe duurdere versie van een pc aanschaffen van HP.

HPNederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Wil
Eerst is het opgelost en nu een jaar later is mijn laptop weer supertraag...

Ook een klacht indienen over HPNederland?