Klacht HPNederland: Aankoopbedrag niet retour.

Klachtnummer
# 594262
Gebruiker
B. Zwaneveld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het bestelde product is niet door DHL geleverd aan huis. Het is retour gegaan naar de leverancier. Diverse malen heb ik gevraagd voor het aankoopbedrag te retourneren maar wordt niet gedaan. Heb het hele trajact gemaild waar het product is. Op vragen etc wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Graag bemiddeling dat het bedrag alsnog op mijn rekening wordt gestort. Het mag worden gebruikt bij de rubriek stekeligheden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen