Klacht HPNederland: All-in-one printer werkt niet meer na update.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 187024
Gebruiker
Robert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn HP Photosmart 5510 werkt niet meer (waarschijnlijk na update van HP), omdat er geen originele cartridges aanwezig zijn. Ik kan zelfs niet meer scannen.
Na plaatsen van originele cartridges (type 364) doet de printer het weer.

De oplossing

HP moet de update terugzetten waardoor ook niet-originele cartridges weer gebruikt worden, anders ga ik een printer kopen van een ander merk en koop ik geen HP producten meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

HPNederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen