Klacht HPNederland: alle produkten van HP in huis maar funktioneert niet korrekt, ik kan dus kostbare apparatuur niet vo

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 269583
Gebruiker
cmt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

dit is kopie van orgineel

HP Nederland BV
klantenservice
Startbaan 16
1187 XR Amstelveen

Betreft: HP PNY Portable Hard Drive - 500GB / USB
Arnhem: 26 april 2017

Geachte,

Op de eerste plaats is de website niet optimaal en ik kom er niet uit.

Bovengenoemd produkt wordt niet meer herkent door komputer. Maar 13GB gebruikt en heeft altijd goed gefunktioneert maar tijdje niet gebruikt. Op notebook funktioneert het wel maar heb ik niets aan daar ik dit elders heb uitgeprobeert. Ik wil dit graag opgelost zien maar lukt niet via website. Graag per omgaande beschrijving hoe dit op te lossen. Alle in gebruik zijnde produkten zijn van HP dus er moet konnektie mogelijk zijn. Ik heb gegevens nodig om op eigen desktop te zetten (alle).

De oplossing

gewoonweg even advies geven of bestaat deze service niet bij HP

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cmt
Datum
Uiteindelijke oplossing
geeft men niet en men reageert niet op brieven
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen