Opgelost door HPNederland: Cartridge defect: HP weigert medewerking

Stanfan

Omdat mijn HP tonercartridge was gaan lekken wendde ik mij tot HP, die eeuwigdurende garantie belooft op tonercartridges. Na een zeer moeizame communicatie stuurden ze mij uiteindelijk een nieuwe cartridge, van het verkeerde type. Aanvankelijk hielden ze voet bij stuk dat het echt de goede was (ook al stond op de doos duidelijk voor welke typen printers deze gemaakt was: niet de mijne!), maar uiteindelijk gaven ze de fout toe, en stuurden ze mij het goede type. Helaas is bij deze nieuwe cartridge de afdrukkwaliteit veel slechter dan bij eerdere cartridges: de letters zijn veel dunner, zelfs met de density op maximum gezet. Ik nam weer contact op met HP die eerst zeiden dat dit normaal was, en vervolgens dat het toch niet normaal was, maar dat mijn printer defect was. Onzin, want als ik er een andere toner in zette, was het probleem weer weg. Toen ik ze daarop wees was het antwoord dat ze me niet verder konden helpen en dat ze de communicatie met mij wilden beëindigen.

Om te beginnen op een fatsoenlijke wijze te woord gestaan worden, en niet afgekapt, genegeerd, 30 minuten in de wacht gezet of afgescheept met smoesjes. Daarnaast wens ik de toezending van een deugdelijke cartridge.

Stanfan
    Dit bericht heeft in elk geval geholpen, daags na het plaatsen werd ik gebeld door de klantenservice van HP die zich verontschuldigde voor de wijze waarop ik eerder te woord was gestaan. Terstond is mij nogmaals een nieuwe cartridge opgestuurd (en dit keer een ECHTE nieuwe, dus recent geproduceerd, en niet, zoals de vorige, New Old Stock, oftewel oud, maar nooit gebruikt). Ik ben blij dat het probleem uiteindelijk toch naar tevredenheid is opgelost.

Stanfan

Ook een klacht indienen over HPNederland?