Klacht HPNederland: cartridges waardeloos in nieuwe printer door codering door oude printer.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378057
Gebruiker
erdejong@HP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn oude printer Officejet pro 6830 gaf problemen met de printerkop, hier nieuwe cartridges voor aangeschaft om dit probleem wellicht te verhelpen.
Helaas bleek dit niet meer te kunnen en hadden wij dus cartridges over, dit vonden wij zonde en hebben vervolgens de officejet pro 6230 aangeschaft omdat deze dezelfde cartridges gebruikt.
Tot onze verbazing werden de cartridges niet door de nieuwe printer geaccepteerd omdat deze door de oude printer zouden zijn "gecodeerd" zodat deze alleen nog door de oude printer gebruikt konden worden.
HP gebeld en aangegeven of hier een oplossing voor was, zij gaven aan dat ik deze optie (per ongeluk) zelf had aangezet en dat zijn niets konden betekenen hierin.
Ik werk nu 20 jaar in de IT en weet echt wel welke opties ik wel of niet moet aanzetten op een printer en deze heb ik niet aangezet!
Kort samengevat heb ik 4 gloednieuwe cartridges die ik niet meer kan gebruiken en waarvan ik van HP te horen krijg dat deze eigenlijk weggegooid kunnen worden....


De oplossing

Oplossing m.b.t. cartridges, het is toch vreemd dat deze nu weggegooid dienen te worden omdat een printer deze toe eigend........

1 reactie

  1. Auteur
    HPNederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi De Jong,

    Vervelend om te horen dat uw Officejet Pro problemen geeft. U kunt contact opnemen met onze technische ondersteuning via https://support.hp.com/nl-nl.

    Met vriendelijke groet,
    HP Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
erdejong@HP
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden "oplossing", weer bellen met dezelfde helpdesk waarbij zijn niets voor mij konden betekenen is voor mij geen oplossing..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen