Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht HPNederland: CashBack actie HP printer ENVY5530 keert niet uit.
Details
Klacht
Beste Klachtenkompas,Rond de kerst deze HP-printer gekocht met 2 cadtridges waarop een 15+5euro cashback actie gold. De gegevens netjes via de website ingevuld.
Half januari mailt promotions@hp.com mij om de factuur. Ik maak netjes een scan van de bon en stuur die op. Geen antwoord; er gebeurt niets. Week later stuur ik hem nogmaals met een verzoek tot antwoord. Geen antwoord er gebeurt niets. Via facebook vraag ik HP-facebook hier bij te helpen. Ze zeggen contact met de afdeling te hebben gehad en dat die contact met mij gaan opnemen. Na een week krijg ik min of meer hetzelfde mailtje als half februari. Wij hebben Uw bonscan niet ontvangen; over twee dagen sluit de actie. Ik stuur hem vervolgens 10x op: geen reactie. Ik stuur hem via een ander adres op: geen reactie. Ik doe nogmaals een verzoek richt HP-facebook, maar die schuiven nu af: ik moet zijn bij afd promotions...
Gewenste oplossing
Excuses voor de slechte afhandeling en mijn 20 euro cashback.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.