Klacht HPNederland: Defecte laptop word niet goed gerepareerd en communicatie is waardeloos

Klachtnummer
# 596649
Gebruiker
wmeeuse
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al maanden problemen met Laptop. Bedrijf is enorm slecht in communiceren, komt uit zichzelf nergens op terug, moet overal zelf meerdere keren achteraan bellen en dan word het vaak nog steeds niet geregeld. Communicatie binnen bedrijf zelf is ook waardeloos. Dingen worden onderling niet naar elkaar doorgekoppeld, waardoor mensen niet op de hoogte zijn en ik steeds langer op antwoorden moet wachten. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er word constant sorry gezegd en er zijn allerlei beloften gedaan dat het nu eindelijk zal worden geregeld, dat ik compensatie zal ontvangen, etc. maar uiteindelijk gebeurt er helemaal niks! Ik ben tot nu toe altijd heel netjes en correct gebleven, maar ik ben helemaal klaar met dit bedrijf... Ik wacht nu al ruim een half jaar op een goed werkende laptop en CASE-495840 en andere case nummers lopen ook al ruim een half jaar

Gewenste oplossing

Een fatsoenlijk gerepareerde laptop. Of nog beter een vervangend toestel die wel normaal werkt. En eindelijk een aanbod voor compensatie die me ooit is beloofd, maar waar niks mee word gedaan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen