Klacht HPNederland: Door mij betaalde HP printer & cartridges blijven eigendom van HP

CEBruin

Had een HP Envy 5644 (Met Instant Ink programma) gekoppeld aan een Apple MacBook. Alles werd via AirPrint in lettergrootte 14 of 16 geprint. Het oplossen kostte uren tijd en energie. Nieuwe Envy 6200 gekocht, ingevoerd in het Instant Ink programma oude Envy 5644 uit het programma gehaald.
De Envy 5644 Dan maar aan mijn oude HP laptop gekoppeld (die ik alleen offline gebruik , laptop kan niet meer ge-update worden) met uiteraard separaat gekochte cartridges. Dat mag niet van HP: dan zit er dus een foutmelding in en je kunt er niet meer mee printen: € 82,- carteidges + een 4 jaar oude Envy 5644 zijn allemaal door mij betaald maar die blijven dus eigendom van HP want HP bepaalt hoe en wanneer ik die mag gebruiken.

HP dient er voor te zorgen dat ik met die door mij gekocht en betaalde Envy 5644 printer & cartridges off line kan printen.

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HPNederland?