Klacht HPNederland: Heb in juni 2013 een laptop gekocht van HP tijdens online typen worden er veel letters overgeslagen,en loopt hij vast!

Roos

Na de aanschaf in juni 2013 begon het probleem zich direct voor te doen heb ik gelijk contact op genomen met HP (veel telefoonkosten gemaakt) ,uiteindelijk is de laptop opgehaald en is er in polen (3 weken niet kunnen gebruiken) een nieuw toetsenbord in gezet wat totaal niet heeft geholpen! heb weer contact opgezocht met HP en na 5 uur aan de telefoon te zijn geweest en 4 verschillende medewerkers te hebben gesproken zal ik nu worden teruggebeld door een zogenaamde tweede- lijns medewerker daar het probleem zoals boven beschreven nog steeds niet is verholpen, sterker de laptop wordt alsmaar trager. Ik krijg het idee dat door HP deze manier van (niet) oplossen wordt gebruikt om de mensen waarvan de klacht niet kan worden opgelost moedeloos en murw te krijgen zodat ze het uiteindelijk zullen opgeven.Ook heb ik gevraagd om een nieuwe laptop daar dit alles toch onder de garantievoorwaarden hoort te vallen maar helaas !!

Een nieuwe laptop daar het vertrouwen bij mij dat het probleem telefonisch kan worden verholpen tot nul is gedaald, temeer dat de 1na laatste medewerker mij te kennen gaf dat opnieuw opsturen geen zin heeft daar ik dan de laptop in dezelfde toestand retour gestuurd krijg! Gelukkig heb ik deze laatste telefoon gesprekken op mijn mobiele telefoon staan!

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HPNederland?