Klacht HPNederland: Hele slechte HP support voor HP Spectre laptop

sad Niet opgelost
Nadine

Ik heb een HP Spectre laptop van HP dat 1 jaar en 9 maanden oud is. Ik heb meerdere problemen gehad met deze laptop, helaas heeft HP laten zien dat ze een compleet incompetente klant support hebben (1e, 2e, 3e lijn).
Eerst waren de speakers kapot van de gehele begin, uiteindelijk gerepareerd na tientallen uren bellen en emailen met HP.
Tweede heb ik nu voor de deerde keer in minder dan een jaar een zwaarte scherm op de laptop met de bericht dat er geen harddrive wordt gevonden. Deze laptop is dus AL TWEE KEER GESTUURD NAAR HONGERIJE EN GEREPAREERD VOOR DEZE ISSUE, niet te min, deze issue is DUIDELIJK GENOEG niet goed opgelost, waardoor ik nu voor de DEERDE KEER het ervaar. Verder is mij verteld vorige keer dat de hard drive vervangen zou worden, wat OOK NIET GEBEURD IS (al de files en applicaties stonden nog op mijn laptop).
Sinds ik op 23 september de issue WEER heb aangegeven bij HP, heb ik niks meer erover gehoord vanuit hun. De 2e lijn zou mij bellen met een voorstel.

Ik vind het compleet onacceptabel hoe HP omgaat met zijn klanten en ik ben diep teleurgesteld over hun! Ik heb deze dure laptop heel enthusiast gekocht en ik zou het voor mijn werk gebruiken. Gaat HP mij terugbetalen voor al de uren dat ik heb besteed tijdens mijn kantoor uren om ieder keer met de issues om te gaan (en de overuren dat ik heb moeten draaien om de tijd in te halen)???
De enige dat ik verwacht van hun is een klantgericht support en een minimale normale compensatie voor al deze gedoe dat ik heb moeten meemaken: of een compleet nieuw laptop, of mijn complete aankoopsom terug.

Nadine
    Ik heb nog helemaal geen update gekregen van de reparatie van mijn laptop, en ook niet van mijn klacht.
    HPNederland
    Beste Nadine,

Vervelend om te horen dat uw Spectre laptop problemen heeft. Ik heb begrepen dat u momenteel in contact staat met ons Customer Relations team. Omdat ze nog geen beschikking hadden over de factuur van het product heeft de evaluatie aan hun kant wat langer geduurd dan u van ons gewend bent. De factuur is nu in goede order ontvangen en ze zullen spoedig met u contact opnemen.

HP Nederland

Nadine
Aangezien dat ik de factuur wel op tijd had gestuurd naar de Customer Relations, zie ik niet de relevantie van de opmerking erover en vind ik het dus niet mijn probleem. Het moet aan HP zijn hoe ze problemen van klanten prioritiseren en oplossen en ik zit inmiddels bijna 3 weken zonder laptop en zonder nieuws daarover.

Ook een klacht indienen over HPNederland?