Klacht HPNederland: HP: inlogprobleem website HP Online Store niet oplosbaar

G. van Santen

Om met HP zaken te doen moet je contact maken via HP Online Store. Het is me gelukt een bestelling te doen zonder account maar nu ik de computer wil retourneren, gaat dat niet zonder dit account. Mijn klacht is dat het inloggen niet lukt. Het wachtwoord, waaraan geen eisen worden gesteld, wordt telkens geweigerd. Inloggen lukt niet. Maar punt is dat er geen enkele mogelijkheid is met HP in contact te komen, zonder juist die inlog. Ik kan geen beheerder aan de lijn krijgen die mij kan helpen dit op te lossen. Dit is, zo het op mij overkomt, niet op deze website geregeld.

In contact treden met iemand die verstand heeft van de website, die de belemmeringen kan wegnemen om in te kunnen loggen. Dan kan ik contact leggen over het retourneren van mijn product. Dit mag niet te lang blijven liggen omdat dit binnen 14 dagen moet gebeuren.

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HPNederland?