Klacht HPNederland: HP: inlogprobleem website HP Online Store niet oplosbaar

Klachtnummer
# 291681
Gebruiker
G. van Santen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Om met HP zaken te doen moet je contact maken via HP Online Store. Het is me gelukt een bestelling te doen zonder account maar nu ik de computer wil retourneren, gaat dat niet zonder dit account. Mijn klacht is dat het inloggen niet lukt. Het wachtwoord, waaraan geen eisen worden gesteld, wordt telkens geweigerd. Inloggen lukt niet. Maar punt is dat er geen enkele mogelijkheid is met HP in contact te komen, zonder juist die inlog. Ik kan geen beheerder aan de lijn krijgen die mij kan helpen dit op te lossen. Dit is, zo het op mij overkomt, niet op deze website geregeld.

De oplossing

In contact treden met iemand die verstand heeft van de website, die de belemmeringen kan wegnemen om in te kunnen loggen. Dan kan ik contact leggen over het retourneren van mijn product. Dit mag niet te lang blijven liggen omdat dit binnen 14 dagen moet gebeuren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen