Klacht HPNederland: HP komt extra garantie afspraken niet na.

Klachtnummer
# 388268
Gebruiker
PeterL
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik wil de HP garantie van mijn laptop verlengen.De Hp medewerker van HP Best2serve stuurt mij een mail met de link om te betalen.Na betaling ga ik naar de HP website en daar staat dat ik 20% korting krijg.Ik bel weer op en ze zouden de 20% te veel betaalde terug storten.Ik zie een paar uurtjes in mijn HP support assistent later dat HP ook 2 jaar extra garantie kan met 20% korting voor te betalen 94,36 Euro.Ik bel weer terug en kom te horen dat het gedane voorstel niet klopt,ook de prijs voor de 1 jarige verlenging klopt niet,dat was ook een foutje van hun.Ze storten het betaalde bedrag terug.Ik zei daar ben ik het niet mee eens,jullie hebben mij zelf het voorstel gedaan met de bijbehorende kosten.De wedewerker wilde er niet verder op ingaan.Ik zei,dan dien ik een klacht in,dat mag U doen zei hij.Op de site van HP kan je nergens een klacht indienen,dus doe ik het hier.Waar zijn mijn rechten als consument?????De zogenaamde onjuiste prijs staat er nog steeds zie de screenshot.Kunnen jullie me helpen hierin????

De oplossing

Ik wil die 2 jaar extra HP Care garantie hebben voor 94,36 Euro. Zie screenshot.

9 reacties

  1. Auteur
    HPNederland
    Datum
    Beste Leeuw,

    Excuses voor de verwarring omtrent de communicatie van de prijs van een garantie verlenging. Ik heb uw klacht doorgegeven aan Best2Serve onze partner voor HP garantieverlengingen.

    De 20% korting actie wordt als het goed is meermaals op uw apparaat via Support Assistent getoont vanaf 2 dagen na installatie. Het kan zijn dat u de pop-up met de actie heeft gemist of weggeklikt.

    Wat ik u kan aanraden is om de bestelling van de 1 jarige verlenging te annuleren (dit is mogelijk tot 14 dagen na aankoop) en de bestelling opnieuw te doen via de 20% actie.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.


    Met vriendelijke groet,
    HP Nederland
  2. Auteur
    PeterL
    Datum
    Beste Dame/Heer. Ik heb een mail gekregen voor 2 jaar extra garantie met prijs erbij. Best2Serve zegt dat deze 2 jarige aanbieding niet klopt. Ze hebben mij zelf deze aanbieding gemaild met het bedrag erbij.Ze trekken nu ineens terug. Nu kan het ineens maar 1 jaar verlengt worden. HP moet hun verantwoording nemen dit is een eigen fout. Ik had zelfs betaald maar ze storten het een paar dagen later terug en zijn voor geen reden vatbaar. Ik heb spijt dat ik 3 weken geleden voor mijn zoon ook een HP laptop heb gekocht. Ik voel me gewoon belazerd.
  3. Auteur
    HPNederland
    Datum
    Beste Leeuw,

    Ik wil Best2Serve graag vragen zelf contact met u op te nemen om het een en ander op te helderen en op te lossen. Heeft u een emailadres waarop ze u kunnen bereiken?

    Met vriendelijke groet,
    HP Nederland
  4. Auteur
    PeterL
    Datum
    peter.leeuw@home.nl is mijn email adres

    Mvg P. Leeuw
  5. Auteur
    PeterL
    Datum
    Tot op heden geen reactie van HP Best2serve gehad.
    Geweldige reclame voor HP is dat!!!!
  6. Auteur
    PeterL
    Datum
    Nu een reactie van HP klantenservice gehad.Ze boden excuses aan en er zat een link bij voor 1 jaar garantie te verlengen,nog duurder dan het vorige 1 jarige aanbieding.Dit is geen oplossing,dit is iemand afschepen.Ik voel me gewoon belazert door HP Best2serve.Voor mij is dit het laatste HP product wat ik gekocht heb.Schijnbaar kan dit allemaal of kan je HP juridisch aanpakken op het niet nakomen van afspraken?
  7. Auteur
    PeterL
    Datum

    Judith (Best2Serve)
    16 sep. 16:39 CEST
    Beste heer Leeuw,

    Bedankt voor uw reactie.
    De garantie die wij u kunnen aanbieden is 2 jaar vanaf aankoopdatum van uw apparaat. Dat is de aanbieding van de mail, hierin wordt 1 jaar getoond omdat hij ingaat na het eerste jaar dat de fabrieksgarantie is geëindigd. Een andere garantie is er niet beschikbaar wij kunnen die ook niet voor u beschikbaar maken anders hadden we dit uiteraard gedaan.
    We zijn bereid om u te compenseren voor al het ongemak en u extra korting te geven op de garantie die u kunt terugvinden in de link. Iets anders kunnen wij helaas niet aanbieden. Mocht u geïnteresseerd zijn dan vernemen we dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Judith
    Klantenservice Best2Serve


    HP weigerd om hun voorstel wat ze mij hebben gedaan na te komen,zoals jullie kunnen zien.Ze weten zelf niet welke garantie standaard op hun producten zit schijnbaar.Er zit al standaard 2 jaar garantie op de laptop.Ik begrijp dat ze mij liever prive mailen,dan ziet niemand het.Ik voel me belazerd en afgescheept door HP.HP is voor mij geen A merk meer.
  8. Auteur
    PeterL
    Datum
    Ik heb geen reactie meer gehad van HP.
  9. Auteur
    PeterL
    Datum
    HP reageerd niet meer,ik ga wel contact opnemen met de juridische afdeling van Klachtenkompas.Ik ben benieuwd of ik als consument ook rechten heb.Desnoods via mijn rechtsbijstand ARAG.

Ook een klacht indienen over HPNederland?