Klacht HPNederland: HP moet direct stoppen met het afdwingen van het gebruik van hun eigen merk cartridges

AndréW

Geachte mevrouw, meneer van HP,
omdat ik niet van plan ben uw dure inktcartridges aan te schaffen koop ik dus al jarenlang een ander merk. Dat staat mij vrij omdat ik wel een printer bij HP heb gekocht maar daarmee niet de verplichting om uw cartridges aan te moeten schaffen.
Irritant zijn de inbreuken die HP telkens blijft doen op mijn printgedrag, van het weigeren om te printen waarmee de cartridges onbruikbaar zijn geworden, tot het oponthoud door uw meldingen.
Dit moet echt afgelopen zijn. U hebt geen enkel recht op storend en dwingend gedrag of dwingende acties om tot printen te kunnen komen.

HP moet onmiddelijk stoppen met het irritante afdwingen van acties in hun voordeel bij mijn printgedrag en het aan de koper overlaten welk merk cartridges deze wenst te gebruiken.

HPNederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over HPNederland?