Klacht HPNederland: HP Photosmart 5520 2x kapot binnen anderhalf jaar

Klachtnummer
# 113750
Gebruiker
M. Nooitgedagt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 28 maart 2014 een HP Photosmart 5520 e- All-in-one gekocht.
deze is (zeer) weinig gebruikt
tegen het eind van het jaar deed het zwart het niet meer.
(nieuwe cartridge hielp niet ..)
garantie aangemeld via de winkel waar hij gekocht is.
begin januari is de printer volgens het service bericht 'omgeruild' (ander serienummer)
eind mei zelfde symptomen op het 'nieuwe' exemplaar: geen zwarte inkt meer op de afdrukken.
blijkbaar een fout van dit model?
winkel waar-ie gekocht is wil nu niets meer voor mij doen.
dus geprobeerd om via telefoon HP te benaderen voor een reparatieverzoek.
dat wordt afgebroken met het verzoek om op internet een dossier aan te maken (op www.hp.com/contacthp)
veel tijd in gestoken om dat te proberen.
geen succes.
extra garantie gekocht (uitbreiding tot 2 jaar voor 12 Euro)
maar dan?

Ik weet niet meer wat ik moet doen.
HP heeft zijn service efficient afgeschermd!
ondoordringbaar gemaakt . . .

Of kan iemand mij overtuigen van het tegendeel?

De oplossing

zou graag een werkende printer hebben, die het blijft doen - vooral als-ie weinig gebruikt wordt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen