Klacht HPNederland: HP printer terug gestuurd, 43 dagen later nog steeds geen retourbetaling

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 581150
Gebruiker
Gebruiker1550658966
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op13 december een printer rechtstreeks besteld bij HP.
De printer was niet geschikt voor Windows 11 bleek achteraf.
Printer teruggestuurd op 21 december m.b.v. hun retour label, en deze is ontvangen op 22 december (bewijsbaar) bij HP in Tilburg.
Sindsdien constant heen en weer ge-emaild, maar tot op heden nog steeds mijn geld niet teruggekregen.
Tip: bestel nooit rechtstreeks bij HP, de retail organisatie is hier niet op ingesteld.

Gewenste oplossing

Dat iemand bij HP zich verantwoordelijk voelt om het bedrag terug te betalen.
referentie: SCEO37154141
Claim-ID: E-NLRET2791969
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen