Klacht HPNederland: HP tablet niet goed en komt na reparatie beschadigd terug

Klachtnummer
# 97275
Gebruiker
Paul HP tablet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tablet gekocht van HP bij BCC. Het frame rond het touchscreen zat niet goed aan de onderzijde. Ter reparatie aangeboden. De tablet ging naar de reparatiedienst in Polen. Het geheel heeft 2 maanden geduurd en nu krijg ik de (nieuwe) tablet beschadigd terug. Meteen HP weer gebeld. Zij willen nu een onderzoek instellen en ik moet m'n tablet weer opsturen!


De oplossing

Graag omruilen voor een nieuwe en deze gebruiken voor u eigen interne onderzoek. Liever niet ten laste van de klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen