Klacht HPNederland: Inktpatroon binnen maand leeg

Klachtnummer
# 137023
Gebruiker
Esther90
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 oktober een nieuwe inktcartridge van HP gekocht (HP Black 21) voor mijn HP printer. Helaas is de cartridge nu al op met matig gebruik. Dit kan toch niet binnen een maand? Ik heb de printer aan en uit gezet en ook de cartridge er opnieuw uit en in gedaan. De software van mijn laptop geeft overigens nog aan dat er inkt in de cartridge zit. Als ik vervolgens wil printen print hij heel lichtjes nog, soort blauwtint in plaats van zwart.
Ik hoop dat dit opgelost kan worden, want ik kan toch niet iedere maand deze kostbare patronen blijven kopen?

Met vriendelijke groet
Esther

De oplossing

Ik zou graag een goede nieuwe cartridge willen hebben, want ik denk dat ik een slechte heb gekocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HPNederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HPNederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen