Opgelost door HPNederland: Instant Ink doet niet wat contract belooft: voordat inkt op is, nieuwe inkt in de bus ontvangen.

ADS

De service van Instant Ink belooft meer dan men kan leveren! Ik heb daarom mijn abonnement per direct opgezegd. Ik zou pas over 6 tot 8 werkdagen nieuwe inkt cartridges toegestuurd krijgen terwijl de blauwe inkt reeds witte strepen gaf. Ik heb de prints dit weekend nodig, maar bij de Chatservice zat gisteravond een Engels sprekend persoon die mij alleen kon beloven dat de inktcartridges 'eenmalig' 3 tot 5 werkdagen eerder zullen worden toegezonden. Hier heb ik dus helemaal niets aan. Ik heb direct zelf inkt besteld en vandaag reeds afgeleverd gekregen. Maar na installatie van blauwe cartridge geeft de printer aan dat de nieuwe cartridge werkt in het abonnement van Instant Ink van HP. Het abonnement kan pas worden beëindigd op 26 november 2019. Hier ben ik dus mooi de boot mee ingegaan!

Mij schadeloos stelt voor zelf aangeschaft inktcartridge (blauw) die nu door printer is toegevoegd aan abonnementsservice. Na 26 november zal mijn eigen cartridge dus niet meer werkzaam zijn!

HPNederland
    Beste Severijn,

Het is vervelend en niet correct dat u niet op tijd nieuwe cartridges heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Echter, de door u gekochte cartridge werkt in de printer en zal dit ook blijven doen nadat het abonnement 26 november 2019 wordt stopgezet.

De blauwe cartridge blijft gewoon werken; als er in de printer nog Instant Ink cartridges zitten die (nog) niet zijn vervangen dan zullen deze na afloop van de factureringsperiode niet meer werken.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

HP Nederland

ADS
Had ik laatst ook al ingevuld maar toen zei jullie website: oeps, er ging iets mis. Tot 3x toe. Ik heb een degelijke uitleg gekregen. Die had ik tot dan toe gemist en was ook niet helder op de site terug te vinden.

Ook een klacht indienen over HPNederland?