Klacht HPNederland: microfoon van laptop doet het niet.

Lanavdr

Afgelopen juli 2019 heb ik bij HP een HP pavilion x360 14-dh0650nd gekocht. Sinds de corona uitbraak volg ik nu onderwijs vanuit huis en had ik voor het eerst mijn microfoon nodig. Nu bleek dat mijn microfoon het niet doet, waarschijnlijk is dit vanaf het begin af aan al zo geweest maar kwam ik daar nu pas achter. In april hierover contact opgenomen met HP. Eerst via de telefoon allerlei handelingen moeten uitvoeren om te checken of het niet iets in de instellingen was. Uiteindelijk m'n laptop 2 weken kwijt geweest voor reparatie in het buitenland. Webcam was vervangen en m'n microfoon zou het nu weer moeten doen. Helaas was dit niet het geval. Direct weer contact opgenomen met HP, dit keer zou er iemand aan huis langs komen voor reparatie. De reparateur had echter het verkeerde product bij zich wat maakte dat m'n laptop nog steeds niet gemaakt kon worden. M'n laptop is weer meegenomen voor reparatie en ik heb een leentoestel gekregen. M'n eigen laptop ben ik ruim 3 weken kwijt geweest en toen ik die eindelijk vandaag weer toegestuurd kreeg (opnieuw is de webcam vervangen) bleek dat m'n microfoon het nog steeds niet doet. Onderhand ben ik dus al zo'n 2 maanden bezig en is het probleem nog steeds niet verholpen. Zoals u zult begrijpen begint mijn geduld op te raken en wil ik graag een goed werkende laptop tot mijn beschikking hebben. Graag hoor ik hoe dit eindelijk goed opgelost kan worden.

Ik wil graag een goed werkende laptop tot mijn beschikking hebben.

Lanavdr
    Helaas tot op heden geen reactie ontvangen.

Lanavdr
Ik heb zelf telefonisch contact opgenomen met HP vorige week. Twee dagen later heb ik iemand die een hogere functie heeft binnen het bedrijf via de telefoon gesproken. Hij beweerde dat er maar twee reparaties gedaan zijn door HP, dit zijn er toch echt drie geweest. Om in aanmerking te kopen voor een nieuwe laptop moeten er drie reparaties verricht zijn. Afgelopen maandag weer contact gehad met dezelfde persoon, hij zou het door gaan zetten naar de technische dienst, zodat zij kunnen gaan uitzoeken wat er daadwerkelijk mis is met mijn laptop. Prima, maar dit lost mijn probleem niet op. Ik wil gewoon een goed werkend apparaat hebben!

Ook een klacht indienen over HPNederland?